Cikgu, raya dan anak murid!

"Harini dah tak peksa, cikgu"
"Kita tak payah belajar ye cikgu?"
"kita berlatih nasyid lah cikgu"
"Kertas ujian dah tanda, cikgu?"
"Baju raya cikgu warna apa?"
"Tahun ni cikgu balik raya mana?"
"Hari ni cikgu puasa? saya tak posa"
blablablablabalalalalalalallalallal...............

uish..bertalu-talu soalan anak murid tersayang ku.masuklah mana kelas pun.Harini, inilah topik hangat. Raya,puasa, raya,raya,raya,raya....hemm

Kebanyakkan kelas dan cikgu-cikgu sendiri pon mood RAYA dah datang. Oleh yang demikian (eceh), mood belajar dan Mengajar dah 'kureengg'.hehehe..Jadi hariini lebih kepada santai dan bertukar-tukar buah fikiran dengan anak murid. Indahnya dunia!heheheh

Cikgu sendiri pening kepala tak cari lagi baju raya dan semuanyalah. baju anak, suami, baju sendiri, semuanya takda. takpalah,adalah tu nanti. sekarang tumpukan perhatian kepada nak melunaskan kerja-kerja sekolah,kertas soalan dan gambar tahun 6.Insyaallah akan siap.

Bagaimana cikgu Hani ni bertenaga meneruskan kerja-kerja yang banyak dengan mengekalkan kesegaran dan kebugahan diri? Ikuti rahsia ini.(heheh)

sahur : Nasi, lauk lebih berbuka dan lauk baru, kurma, ESP dan PD, Vit c, alfalfa 3 biji. ostematrix dan B-co. (sikit je tu).Air sekurang-kurangnya habiskan 1.5l. (kembung perut)

Berbuka : kurma, air banyak......buah,nasik sikit dan lauk. pas solat maghrib sambung minum air.

Sebelum tidur : ESP dan PD, vitalea, GLA dan alfalfa 3 biji. alhamdulillah!air lagi dalam sebotol.....

banyakke?masa awal-awal rasa banyak.lama-lama jadi rutin, badan pun sedap je.tambahan lagi KULIT MUKA semakin cerah dah kulit semakin anjal! Selain penjagaan luaran, PENJAGAAN DALAMAN lagi penting!

kalo teringin, ada trial pek!try test tgk dulu!






hani 016 208 9081 :P

Artikel Sangat Berguna

Arkib Blog