Kolesterol turun secara semulajadi- Phytocol ST

AMARAN! 
Lebih 6 Juta rakyat Malaysia tercinta tinggi kolesterol
Pernah buat Check up?
Adakah anda selalu ada:
• Masalah Pernafasan
• Sakit dada
• Pening
• Denyutan jantung yang tidak tetap
• Loya dan muntah-muntah
• Kebimbangan melampau
• Heartburn atau ketidakhadaman yang kerap
• Berpeluh dingin
• berat badan berlebihan
• sejarah keluarga
MUNGKIN ANDA MEMPUNYAI MASALAH TINGGI KOLESTEROL.


Kolesterol yang tinggi dalam badan akan mengakibatkan -
 ia juga meningkatkan risiko anda terkena serangan jantung dan angin ahmar-

Korang nak ke jadi cam dalam gambar tu semua? Takmo masuk dalam peratus tinggi kolesterol kan? Kan mencegah lebih baik dari mengubati... lagipun, makanan kat Malaysia ni sedap-sedap belaka. Rugi kalau tak makan.. :)

Maka dengan itu,

SHAKLEE memperkenalkan PHYTOCOL-ST Shaklee 
Ia adalah formulasi proprietari yang berasaskan bahan-bahan yang telah terbukti secara klinikal berkesan untuk penyekatan penyerapan kolesterol dan merendahkan paras kolesterol LDL. Secara semulajadi tau!

Bagaimana Fitosterol bertindak
Dengan struktur yang sama seperti kolesterol, Fitosterol bersaing dan akan mengalahkan kolesterol dalam penyerapan di dalam Usus. Ini bermaksud apabila anda mengambil banyak fitosterol maka semakin kurang kolesterol yang akan di serap di dalam tubuh anda dan semakin tinggi untuk anda merendahkan paras kolesterol LDL anda. Lihat gambarajah di bawah. Ha, best kan?

Jom turunkan kolesterol secara semulajadi dengan produk terbaru Shaklee ni. Hee..takdela risau sgt kalau termakan makanan yang tinggi kolesterol lagi..heeh..segala kolesterol jahat kita takmo masuk dalam darah.bagi yang baik-baik aje..heee


Ha, apa lagi, call cikgu untuk tempahan sebotol PHYTOCOL-ST Shaklee. Cadangan cara pemakanan Shaklee yang akan diberikan secara percuma kepada semua pelanggan Vitamincikgu. cuma sms/ whatsapp/ telegram pon buleh 019 2710642. Jom turunkan [aras kolesterol secara semulajadi jom!
nantikan testimoni lepas ini...


NAK HARGA TERBAIK?sila sms atau call 
✔Cikgu Hani 019 271 0642 
✔Email= hanijalani@gmail.com / vitamincikgu@gmail.com ✔Whatsapp/wechat/telegram = 019 271 0642 
✌PENGEDAR SHAKLEE TERBAIK ANDA, 
✌COD SERATA KEDAH, KULIM, ALOR STAR DAN JITRA 
✌POSLAJU SERATA MALAYSIA, LUAR NEGARA PON BOLEH
✌ iR Hani 858760 Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Artikel Sangat Berguna

Arkib Blog