AKU BAJET CANTIK... KO ADA?

Nak cantik, nak cantik, nak cantik
tapi nak bajet, nak bajet, nak bajet.
Muka nak jaga, poket pon nak jaga, kan?
Bukan nak biar papa, asal bergaya
tapi takpala, asal pilihan nak Cantik dengan vitamin yang sihat dan Selamat.
 Aku bajet cantik, ada tak? jeling gambar sebelah.. :)

Nak jugak? So apa yang ada?

Memperkenalkan :

(✿◠‿◠) Set Bajet CANTIK! (✿◠‿◠)

Ada beberapa hari lagi sebelum Syawal... Nak tak nampak cun, cantik dan gebu masa raya nanti? Jerawat, jeragat segan nak tumbuh! Kulit licin, lembut dan rasa gebu-gebu je. Ramai dah cuba, produk semulajadi, dijamin selamat malah berkesan pula tu! Berbaloi-baloi tau!


Set bajet Cantik ada:


1. Vitamin C Shaklee - sangat membantu dalam pemulihan kulit. Vitamin C sangat penting dalam pembinaan Kolagen.


2. Vitamin E 400 IU- sebagai pelembab kulit. Vitamin E juga menolong sel menyerap oksigen, sangat membantu dalam melindungi kerosakan sel.



3. Vitamin B Compleks - penting untuk pembentukan sel badan, awet muda, kulit yang licin dan kelihatan muda, melambatkan rambut beruban,membantu untuk kecantikan kulit, rambut dan mata, kekuatan kuku


ITU YANG  BAJET. KEGUNAAN 3 BULAN. HARGA TAK SAMPAI RM300. WAH...

tapi, rasa nak tambah gebus dan sihat, tahan lapar (sesuai bagi program slimming sekali) , tambah juga ESP.

 ESP - Sumber protein yang penting untuk pembinaan sel-sel baru nak menggantikan sel-sel yang rosak teruk! Protein yang lengkap dengan kesemua Sembilan asid Amino yang Perlu.

Gabungan vitamin-vitamin di atas berguna untuk mencegah jerawat dan melupuskan parut jerawat baru. Menjadikan wajah lebih berseri dari dalam.
Jom cantik bersama-sama;


Beli terus dari Shaklee kat sini. mudah, murah dan cepat.

cara nak guna aplikasi esell yang mudah dan kacang ni, tengok sini

Nak sembang-sembang? konsultasi?
2. PM personal page saya, Anis Hani ( Cikgu Hani Shaklee)https://www.facebook.com/hanicikguvitamin
3. Call/SMS/WhatsApp saya di 019- 271 0642 Cikgu Hani Shaklee Independent Distributor [858760] 
4. Email hanijalani@gmail.com.


PM untuk harga super bajet dari vitamincikgu sahaja! Khas untuk 100 terawal. ≧◠◡◠≦

jom jadi ahli dengan Team cikgu klik sini

NAK HARGA DAN KONSULTASI TERBAIK?sila sms atau call 
 ✔Cikgu Hani 019 271 0642 
 ✔Email= hanijalani@gmail.com / vitamincikgu@gmail.com 
✔Whatsapp/wechat/telegram = 019 271 0642 
✌PENGEDAR SHAKLEE TERBAIK ANDA, 
 ✌COD SERATA KEDAH, KULIM, ALOR STAR DAN JITRA 
✌POSLAJU SERATA MALAYSIA, LUAR NEGARA PON BOLEH
✌ iR Hani 858760 
 Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Artikel Sangat Berguna

Arkib Blog