Pantang Yang Sakit, Tobat Tak Mau Mengandung Lagi..

Pernah tak dengar pengalaman kelahiran yang sangat sakit dan ada yang cakap, tobat aku tak mau mengandung dalam masa terdekat ni lagi. Pasti ada dengar kan?

Pengalaman bersalin dah menakutkan, lepas tu kena berpantang,. Habisla, masa berpantang ni semuanya mengerikan. Sangat teruk, sangat teruk berpantang ni. Nak kentut pun takut tau!

Pengalaman kisah benar takut berpantang dari seorang ibu ni. Jom dengar jap apa cerita dia ni. Tak lama pun, sedih cerita dia ni.


Sembelit teruk tu memang dilema ibu-ibu berpantang ni. Dah la memang susah nak hajat besar tu, sakit kat luka episiotemi plak tu. Maka takut dalam kepala, lagi senang rasa tahan je perasaan nak buang hajat tu kan? Lama-lama jadi sembelit. Konon nak tunggu luka sembuh, tapi keadaan ni memburukkan keadaan lagi.

Ni dia Set Berpantang Moden yang ramai orang guna sekarang. Set mudah, tak de sapu-sapu busuk dan susah nak tanggal tu. Just makan je. Kesan dia, cam dalam video tu tadi. Akak comel ni lawas je, angin-angin dalam badan hilang, walau tak bertungku, berstokin atau pilis-pilis tu.


Yang best lagi, produk ni semulajadi dan selamat digunakan. Diuji dalam makmal dan ada kajian terperinci. Bukan jamu campur tepi jalan dalam rumah je tau! Mesti kita nak yang terbaik untuk diri kita kan?



NAK HARGA SHAKLEE TERBAIK? 
sila sms atau call , 
 1. Cikgu Hani 019 271 0642 
 2. Email= hanijalani@gmail.com / vitamincikgu@gmail.com 
 3. Whatsapp/wechat/telegram = 019 271 0642 
✌PENGEDAR SHAKLEE TERBAIK ANDA, RUNDINGAN/ KONSULTASI TERBAIK. BIMBINGAN DAN TUNJUK AJAR CARA DAN JADUAL MAKAN VITAMIN DISERTAKAN DENGAN LENGKAP. 
 ✌COD SERATA KEDAH, KULIM, ALOR STAR DAN JITRA
 ✌POSLAJU SERATA MALAYSIA, LUAR NEGARA PON BOLEH iR Hani 858760 Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Artikel Sangat Berguna

Arkib Blog