Sabun Cuci Pinggan Mangkuk Yang Halal, Jimat Dan Berkesan

Pencuci pinggan mangkuk yang kita gunakan harini yang macam mana?Kisah saya yang mempunyai alahan pencuci termasuk la sabun mandi dan shampu akhirnya berakhir setelah saya mengubah jenama. Senang je, ubah jenama yang tiada bahan kimia malah halal. Episod alergi dan gatal-gatal tangan saya berakhir..

Pilihan saya mestilah sabun cuci pinggan yang halal, jimat dan berkesan ni. Ia sungguh lembut baunya, dan paling penting tak merengsakan tangan. Tangan tak gatal-gatal tau lepas kita membasuh pinggan. Kalau lepas makan sup daging yang banyak lemak yang beku tu, senang sangat nak keluar lelemak degil tu.takdelah teruk nak menyental dan pakai banyak sabun macam jenama Jxx yang dikatakan mampu mencuci sehingga ke Singapura tu.

Tak percaya lagi? Boleh tonton apa kata Puan Salwa ni. Kalau saya pon, macam tu la kat dapur bila membasuh..gembira je..tak le pakai glove lagi..


Kelebihan Get Clean Dish Wash

Pencuci Pinggan Mangkuk Shaklee berbau harum dan tidak merengsakan tangan serta mesra alam sekitar. Hanya memerlukan beberapa titisan kecil sahaja untuk menanggalkan timbunan minyak yang melekat pada pinggan mangkuk anda.
  • Lembut pada tangan
  • Rumusan berasaskan tumbuh-tumbuhan daripada sumber semula jadi yang mapan
  • Buih sabun yang tahan lebih lama
  • Menjadikan pinggan bersih berkilau
  • Hanya beberapa titisan untuk mencuci timbunan pinggan mangkuk di dalam sinki

So, apa tunggu lagi. Harga sebotol 16 oz yang mampu bertahan 2 bulan ni ialah hanya RM29.68. Kalau korang masuk keahlian murah lagi. :) tu kenalah cepat-cepat whatsapp saya 0192710642



Mau?

Nak sembang-sembang? konsultasi? 
 1. PM page vitamincikgu di https://www.facebook.com/messages/vitamincikgu 
 2. PM personal page saya, Anis Hani ( Cikgu Hani Shaklee) https://www.facebook.com/hanicikguvitamin 
 3. Call/SMS/WhatsApp saya di 019- 271 0642 Cikgu Hani Shaklee Independent Distributor [858760] 
 4. Email hanijalani@gmail.com. PM untuk harga super bajet dari vitamincikgu sahaja! Khas untuk 10 terawal.
 ≧◠◡◠≦ jom jadi ahli dengan Team cikgu MIG klik sini 
 ✌PENGEDAR SHAKLEE TERBAIK ANDA, RUNDINGAN/ KONSULTASI TERBAIK. BIMBINGAN DAN TUNJUK AJAR CARA DAN JADUAL MAKAN VITAMIN DISERTAKAN DENGAN LENGKAP. ✌COD SERATA KEDAH, KULIM, ALOR STAR DAN JITRA 
 ✌POSLAJU SERATA MALAYSIA, LUAR NEGARA PON BOLEH 
 iR Hani 858760
 Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Artikel Sangat Berguna

Arkib Blog